myshrink.co.il
כניסה למנהלים

פורום פסיכולוגים

מנהלי הפורום:
סיון פלג
סיון פלג
פסיכולוג (מ
הודעות רלוונטיות מהפורום:
דיסוננס קוגניטיבי
28/06/2019 01:13 ראשית, חשוב לציין את המשמעות של דיסוננס. המשמעות של הפעולה נוצקת לאחריה, ול
הרגשות מוזרות
08/01/2019 09:13 שלום רב. אני בת 30 אמא ל2 בנות נשואה יש לי כל הסיבות לאושר- עבודה טובה, בעל
השינוי הינו בחיים
15/04/2019 22:12 מור היקרה, מתאר לעצמי את תעצומות הנפש לצד התהפוכות שבחייך אשר הובילו לכדי ק
טיפול לא ורבלי
24/08/2019 00:00 אני לא יודע מה הרקע שבעקבותיו את מרגישה צורך בטיפול. אם יש נושא או תחום ספצ
כניסה לפורום

מנהלי הפורום

סיון פלג
סיון פלג

פסיכולוג (מ.ר. 27-117763) בעל ניסיון בטיפול ואבחון פסיכולוגי, וכן בשיקום פסיכוסוציאלי. כיום אני מטפל בקליניקה נעימה ברמת-גן בגישה אינטגרטיבית, המשלבת אוריינטציה פסיכודינאמית לצד אלמנטים מתחום הטיפול ההתנהגותי-קוגניטיבי. ולצד פרקטיקה זו עומל על שלל..

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
מיטל היקרה. סטטיסטית הסיכוי ללקות בדיכאון שלאחר הלידה עומד עד 30%. במידה ואת נוטלת טיפול באנטי-דיכאוניים יש להתייעץ עם רופא לגבי המשך טיפול במהלך תקופת ההריון. פעולות נוספות שיכולות לסייע בהפחתת הסבירות לדיכאון הן פעילות גופנית מתונה של כ40 דק' 3 פעמים בשבוע. עם דגש שלא לייצר העלאה רבה מדי בטמפרטורת הגוף. בנוסף, ממליץ על ניהול גורמי הלחץ בחייך. לא בהכרח להימנע מהם בכל מחיר. אבל היעזרות בגורמי תמיכה כמו חברים, משפחה או פסיכולוג יכול בהחלט לסייע. פקטור נוסף שחשוב מאוד לשים לב אליו הינו שינה. במיוחד בדיכאון שלאחר לידה החשיבות שבשינה נכונה היא גבוהה מאוד. ממליץ לעשות תכנית ברורה עם בן הזוג לגבי שעות שינה. חלוקת משמרות בלילה / לשאוב חלב כדי שאת תשני ובוא יאכיל. דיכאון שלאחר לידה זה קשה. אני מאחל לך הריון קל, מהנה ואופטימי. וכמובן לידה קלה ואושר מהתינוק. בהצלחה סיון
25/01/2019 14:24
דיכאון בדרכי קלה     ו    מיטל מיטל    

היי, בתינוק הראשון חוויתי דיכאון אחרי לידה, זה אומנם נחשב לדיכאון בדרגה קלה יחסית, ועבר אחרי 4 חודשים בערך. אני בהריון שני עכשיו, וחוששת ששוב אחווה את זה, מה יכולה לעשות בכדי שזה לא יקרה שוב? תודה. 

26/01/2019 21:02
« הודעה נוכחית

מיטל היקרה. סטטיסטית הסיכוי ללקות בדיכאון שלאחר הלידה עומד עד 30%. במידה ואת נוטלת טיפול באנטי-דיכאוניים יש להתייעץ עם רופא לגבי המשך טיפול במהלך תקופת ההריון. פעולות נוספות שיכולות לסייע בהפחתת הסבירות לדיכאון הן פעילות גופנית מתונה של כ40 דק' 3 פעמים בשבוע. עם דגש שלא לייצר העלאה רבה מדי בטמפרטורת הגוף. בנוסף, ממליץ על ניהול גורמי הלחץ בחייך. לא בהכרח להימנע מהם בכל מחיר. אבל היעזרות בגורמי תמיכה כמו חברים, משפחה או פסיכולוג יכול בהחלט לסייע. פקטור נוסף שחשוב מאוד לשים לב אליו הינו שינה. במיוחד בדיכאון שלאחר לידה החשיבות שבשינה נכונה היא גבוהה מאוד. ממליץ לעשות תכנית ברורה עם בן הזוג לגבי שעות שינה. חלוקת משמרות בלילה / לשאוב חלב כדי שאת תשני ובוא יאכיל. דיכאון שלאחר לידה זה קשה. אני מאחל לך הריון קל, מהנה ואופטימי. וכמובן לידה קלה ואושר מהתינוק. בהצלחה סיון

תוכן מומלץ
Copyright © 2019 myshrink.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פסיכולוגים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום הפסיכולוגיה
מחפשים פסיכולוגים באזור מגוריכם? מלאו את הטופס וקבלו פניות
אנחנו עובדים עם פסיכולוגים מקצועיים ואמינים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!