myshrink.co.il
כניסה למנהלים

פורום פסיכולוגים

מנהלי הפורום:
סיון פלג
סיון פלג
פסיכולוג (מ
הודעות רלוונטיות מהפורום:
אין לפרסם קישורים בפורום :)
27/09/2018 11:38 היי מעיין אנחנו לא מאשרים פרסום של קישורים בפורום  אם זאת נשמח אם אנשים יגי
חוסר עניין
12/05/2019 14:35 הי רינת , באם מדובר במצב הנמשך תקופה ממושכת, ובאם חשה פגיעה בתפקוד בתחומי ה
המשך שאלה
17/06/2019 09:09 תודה על המענה. המשפחה כולה בנתיים בהחלטה שלא לספר לו מתוך הבנה שברגע שיוודע
טיפול פסיכולוגי בירושלים
10/06/2019 13:05 שלום, אני זקוקה להמלצה לפסיכולוג בירושלים לבתי בת ה31 אשר מתלבטת  לגבי הזו
כניסה לפורום

מנהלי הפורום

סיון פלג
סיון פלג

פסיכולוג (מ.ר. 27-117763) בעל ניסיון בטיפול ואבחון פסיכולוגי, וכן בשיקום פסיכוסוציאלי. כיום אני מטפל בקליניקה נעימה ברמת-גן בגישה אינטגרטיבית, המשלבת אוריינטציה פסיכודינאמית לצד אלמנטים מתחום הטיפול ההתנהגותי-קוגניטיבי. ולצד פרקטיקה זו עומל על שלל..

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
יום שקט לך ולכל עם ישראל 
05/05/2019 13:19

זה שאלה קצת חריגה מהשאלות בפורום אבל אני חייבת עזרה מיידית אם זה אפשרי,בגלל הלחץ הבטחוני יש לי חרדות דפיקות לב שחס וחלילה יקרה משהו. יש לי משפחה בדרום אני גרה במרכז אני כל הזמן מול הטלוויזיה,אני לא עובדת כרגע אם אפשר כאן בפורום זה אני אשמח אם תתן לי טיפ מיידי להרגעת לחץ.

תודה רבה רבה אשמח לתגובה מהירה
אגב אני לא שייכת לטיפולים כאלו או אחרים

05/05/2019 14:05
תגובות חרדה     ו    סיון פלג סיון פלג    

שאלה מצוינת ורלוונטית. אני שמח מאוד שהעלית אותה. כאשר אדם נתקל באירוע חריג, מסכן חיים בפוטנציאל, שאינו מכיר מהעבר ולא יודע כיצד להכילו - נוצר מצב של תגובת דחק (acute stress response). תגובת הדחק עלולה לכלול מאפיינים כמו: ניתוק (דיסוציאציה) מהמציאות, הצפה רגשית משמעותיות, בלבול ועוד...זה נורמלי וזה קורה בארצנו הקטנה גל הזמן. ואנחנו יודעים כיצד לזהות ולתת מענה רלוונטי בזכות הידע המצטבר. חשוב בשלב ראשון להתחבר עם אנשים ולא להתבודד עם החוויה. באופן כללי - מענה טיפולי מיידי ניתן בבתי חולים. שם עושים התערבות ראשונית לתגובת הדחק. כרגע אם את חווה חרדה תנסי לעשות תרגילי הרפיה: שבי בנוחות בכסא. התחילי לנשום מספר נשימות סערפתיות (לשאוף דרך האף אל הבטן ולספור עד 4 ואז לנשוף דרך הפה, לסנן דרך השיניים למשך 8 שניות). כווצי את כפות הידיים לאגרוף ל10 שניות ותרפי. את בהונות הרגליים הפני אלייך וספרי עד 10, כווצי את שרירי הירכיים והישבן ל10 שניות, כווצי את שרירי הבטן ל10 שניות מבלי לעצור נשימה, לבכלל לבחור קבוצת שרירים ולעשות כיווץ ואז הרפיה. תנסי להתחבר למשאבים החיוביים שיש בך. לבצע משימות ספציפיות, להגיש עזרה לעוד אנשים במצוקה, לא לפחד לשחזר את האירוע גפי שחווית אותו עם אנשים. בהצלחה!

05/05/2019 14:51
« הודעה נוכחית

יום שקט לך ולכל עם ישראל 

תוכן מומלץ
Copyright © 2019 myshrink.co.il כל הזכויות שמורות
אתר פסיכולוגים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום הפסיכולוגיה
מחפשים פסיכולוגים באזור מגוריכם? מלאו את הטופס וקבלו פניות
אנחנו עובדים עם פסיכולוגים מקצועיים ואמינים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!