האם אלה כללים הגיוניים ?

עמוד הבית פורומים פורום פסיכולוגים האם אלה כללים הגיוניים ?

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #70742
    האם אלה כללים הגיוניים ?
    אני בן 34 ואמא שלי קבעה לי כמה חוקים שרציתי לדעת מה אתם חושבים עליהם : 
    1. אסור לי לגעת בטלוויזיה של הסלון ובטח לא להקליט בה תוכניות או סרטים בממיר למרות שברור שאח שלי מקליט לי את התוכניות ואחר כך כשאני מריץ את ההקלטה אני גם עושה את הכל בנוכחותו. אמא שלי מפחדת שהממיר , שהאמת גם ככה קצת מקולקל , יתקלקל עוד יותר ובממירים האחרים בבית אין אפשרות להקליט.
    2. אסור לי לגעת במחשבון בסלון.
    3. אסור לי ולאח שלי להוריד לי ווצאפ למחשב שבחדר שלי , אני רוצה לתת לפלאפון שלי יותר מנוחה במשך היום ולשלוח הודעות ולקרוא הודעות בווצאפ גם דרך המחשב. אמא לא רוצה שגם יהיה ווצאפ במחשב הנייד בסלון ובמחשב בחדר של אח שלי כי אז אני עלול לשבת גם בלילה בווצאפ ולא ללכת לישון. היא גם אמרה לי שהיא מתפללת שהבוס שלי לא יוריד ווצאפ למחשב במשרד כדי שלא אתפתה להיות בווצאפ בזמן העבודה. דרך אגב כמה שעות ביום אתה ממליץ לי להיות בווצאפ ? אחות או רופאה של בית חולים פסיכיאטרי אחד בארץ הציעה לי לא לעבור 10 שעות ביום, אמא שלי לא רוצה שאהייה יותר מ – 4 שעות ולי לא מפריע להיות מהרגע שאני קם מהשינה עד הרגע שאני הולך לישון, אבל כמובן לא בזמן הארוחות, הרחצה, קנייה בבתי עסק ועשיית צרכים…
    4. אסור לשלוח הודעות בווצאפ בשבתות לאנשים שלא ברור אם הם שומרים שבת או לא או לכאלה שיש להם ילדים כדי שהם יהיו עם המשפחה שלהם בשבת, וזאת למרות שאני יודע שאסור בארץ להרעיש בין הימים ראשון עד חמישי + שבת בין השעות 14:00 – 16:00 ו-  23:00 – 07:00 וביום שישי אפשר להרעיש גם בין השעות 23:00 עד חצות של יום שבת ואומרים שאם יש מישהו שמטריד מישהו אחר בווצאפ המשטרה מייעצת לו בס"ך הכל לחסום אותו וגם הסנקציה על הפרת השקט היא קנס בלבד ולא מעצר.
    5. אסור לצרף אנשים לקבוצות שלי בווצאפ שלא בהסכמתם אלא לשלוח להם הזמנות לקבוצות בלבד.
    6. אסור לבגוד בחברה שלי או אם אני אהייה נשוי באשתי.
    7. אסור להעלות שאלות לייעוץ באתר הזה ובפורומים אחרים באינטרנט מפחד שיידעו עליי דברים ( בכל זאת, הרי לפעמים חייבים לצרף כתובת מייל לשאלה שעולה בחלק מהאתרים ודרכה ניתן לדעת את שמי, גם אם אני מעלה שאלה בשם בדוי ).
    8. עכשיו מתוך שלושת הרמקולים שבמחשב שלי רמקול אחד שלי בלבד פועל והיא אומרת שמספיק שיהיה לי רק רמקול אחד.
    9. לא מניחים את הפלאפון על מיטה או ספה כי יכולים בטעות לשבת עליו ולא לשים לב כשהוא איננו למרות שפלאפון יכול להיאבד גם בין מסמכים על השולחן או בכל מקום אחר.
    10. בגלל שצלצולי ההתראות בפלאפון משגעים את נהג האוטובוס ויכולות לגרום לתאונה צריך לשבת בסוף האוטובוס או בכלל לסגור את הפלאפון לפחות עם אותו נהג ספציפי.
    11. אותו נהג ספציפי מסעיף 2' לא רוצה להסיע אותי בגלל שאני לא יכול ללבוש מסיכה נגד הקורונה ולא מספיק לו אישור מרופא שאני יכול לוותר על המסיכה אלא הוא דורש גם אישור ממשרד הבריאות , לכן מומלץ לי לעלות על אוטובוס בשעה אחרת, בשעה שהוא לא מסיע את האוטובוס, למרות שמדובר בשעת היציאה שלי לעבודה.
    12. טוענים את הפלאפון שלי בלילה בחדר השינה של אמא שלי ולא בחדר שלי ולא אחרי השעה 22:00 כי צלצולי ההתראות מהפלאפון או השיחות הקוליות עלולים להעיר את אמא שלי מהשינה וזאת למרות שאני יודע להשתיק התראות ולהניח את הפלאפון במצב שקט. 
    13. אסור לי לחלק עצות לאנשים באינטרנט יותר מחצי שעה ביום גם אם זה פעם ביום. אמא שלי קוראת לתחביב הזה שלי " שטויות ".
    רק לסבר את האוזן, היא בת 62 ויש לה קשיים בחיים, אבל לא קשיים חברתיים, אין לי אבא בתמונה והיא לא בזוגיות כבר שנה וגם היא לא הכי מקפידה על דברים נאותים בחיים, להלן דוגמאות : היא לפעמים שוכחת דברים, יכולה לספר לחברות שלה דברים קשים עליי כשאני שומע אותה מדברת על כך, היא לא מורידה לכיור כוסות או צלחות בהם היא אכלה ושתתה ובטח לא למדיח וכנ"ל הורדת הזבל וניקוי המדרגות בתוך הבית אלא מצווה עליי לעשות את הדברים הללו והיא מגדלת את הכלב שלנו אבל אני יכול להבין את ההתנהגות שלה כי כאמור היא כבר אישה לא צעירה. 
    ואני מבקש בכל לשון של בקשה, אל תרשום לי לעזוב את הבית שלה כי כרגע זו המציאות לטוב ולרע, חבל על הזמן של ההקלדה אם תרשום לי משהו כזה. דרך אגב, אני אמרתי לאמא שלי שאם יהיה לי אפוטרופוס בתור עיקרון אני לא יילך לעבוד, כי למי יש חשק לעבוד כשיש מעל הראש רובוט שאומר לך כל הזמן מה לעשות ושתמורת עבודה ב- 500 ש"ח בחודש משתלט לך על כל הכספים ?! מה דעתך על כך ?
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.