דיכאון וחרדה

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • תגובות
  • #70174
    דיכאון וחרדה

    מידי פעם אני מרגישה דיכאון וחרדה שמתבטא בדפיקות לב מואצות, לחץ נפשי ישנה הרבה אני עברתי טראומה בטיפול פסיכיאטרי בעבר הרחוק לכן אני לא מעוניינת בטיפולים פסיכיאטרים במיוחד לא בבתי חולים וכאלה, יש עוד אפשרויות שאני יכולה לטפל בדיכאון וחרדה? איך מתמודדים אם דיכאון וחרדה לפחות עד שאמצא משהו מתאים?

    #70175
    אשמח אם תענה לי באופן מהיר

    זה חשוב לי אני ממש מודה לך סוף שבוע מקסים

    #70176
    בנוסף אין לי מה לעשות אם עצמי

    אני ללא מסגרת, אני קמה בלי מטרה, אימא שלי חולה מאוד הכול ביחד מביא אותי לדיכאון הזה. אני לא בטיפול לכן גם שאלתי לגבי טיפול דיכאון וחרדה. אולי אתה יכול לתת לי עצה מה לעשות שאני מרגישה שלילי עד שאמצא טיפול?
    תודה

    #70177
    דיכאון וחרדה

    הי שלי, מתנצל על העיכוב במענה.
    נשמע שאת מתמודדת עם מצב מורכב. גם רקע של טיפולים פסיכיאטריים שלא היית מרוצה מהם, גם היעדר מסגרת, וגם מצבה של אימך.
    אני לא מכיר שיטות מהירות שיביאו להטבה, מלבד אולי שימוש בתרופות פסיכיאטריות לוויסות החרדה ומצבי הרוח. אני כן חושב שצריך לחשוב על שיקום. אבל זה תהליך. צריך להתמסר לתהליך שכזה למרות חוסר הבהירות שאולי יש בהתחלה.
    אבל בשביל זה צריך להיות מטופל במסגרת ציבורית או קופת חולים. והמסגרות הללו מפנות לגופי השיקום. כאשר תכנסי לתהליך שיקומי לצד טיפול מסודר יהיה אפשר לכוון אותך למסגרות תעסוקתיות, להכשיר אותך לעבודה בשוק החופשי לדוגמה. בנוסף לקבל עזרה שתגיע עד לביתך ויעזרו לבנות סדר יום, למצוא מסגרות ולקדם את עצמך. גם חברתית..
    את תצטרכי לפנות לרופא משפחה ולקבל הפניה וטופס 17 למסגרת ציבורית. אלא אם תחליטי לעשות זאת דרך הקופה.
    ולבקש הפניה לסל שיקום.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.