עזרה דחוף עד הטיפול

עמוד הבית פורומים פורום פסיכולוגים עזרה דחוף עד הטיפול

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • תגובות
  • #70281
    עזרה דחוף עד הטיפול

    שלום רב.
    היום סוף סוף הסכמתי לחזור לטיפול פסיכיאטרי וגם שולחים אותי לשיקום אני הולכת לקופת חולים להוציא טופס כדי להתקבל כמה שיותר מהר. אבל עם כל זה אני הרבה שנים לא הייתי בטיפול ואני בלחץ וחרדה מפסיכיאטרים ומהטיפול שאני הולכת לקבל אשמח ממש אני ממש מתחננת אם תוכל לתת לי עצה עד שיקראו לי למעקב ולשיקום בעזרת השם שאני מאוד רוצה כבר להתקבל כדי שיעזרו לי איך אני מורידה את הלחץ המתח באופן עצמאי בבית אשמח לכמה ראיונות מעשיים אני ממש אודה לך על זה ראיונות שאני אוכל לעשות בבית כדי לצאת מהלחץ והחרדה. אגב אני מצפה כבר לטיפול למרות הלחץ אני מצפה שיתנו לי את הטיפול הנכון אני ממש מבקשת עצה איך להוריד את רמת הלחץ יש לי פחד מפסיכיאטרים ממש תודה סוף שבוע מקסים הם אמרו לי שזה יקח קצת זמן עד שיקראו לי

    #70282
    הרגעה

    היי, אני ממש שמח לקרוא את הרצון והמוטיבציה לחזור לשיקום. נכון, זה באמת מלחיץ קצת. יש מסגרת עם כללים, יש פסיכיאטרים שדורשים, תחושה מעורבת של תקווה ופחד. אבל העיקר שההחלטה לקדם שינויי התקבלה 🙂 עד אז, אני מציע להציף את הנושא עם קרובים אלייך (משפחה וחברים). לבטא את התחושות הכנות. בנוסף, מציע להקל על אי הוודאות עם קריאה על שיקום, צפייה בסרטונים על שיקום, להצטרף לקבוצות באינטרנט של אנשים בשיקום. אם צריכה עזרה לחפש אני אשלח לפה קישוריות לסרטונים או אתרים רלוונטיים לקרוא בהם.
    משהו נוסף שאולי אפשר לעשות בזמן הזה הוא לחפש מטפל/ת בעל/ת רקע בטיפול ושיקום. להרגיש מה זה להיות שוב בטיפול. במקום שדואגים לך. ולאפשר את זה..

    #70283
    תודה על התמיכה תגובה

    אשמח מאוד אם תוכל לכתוב לי לאיזה אתר אני יכולה להיכנס לקרוא בכלל על טיפול וגם על שיקום.תודה מקרב לב

    #70284
    #70285
    תודה רבה מכל הלב

    על התמיכה נקווה שזה יצא לטובה תודה על התמיכה יום נפלא

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.