לפחות 2 הסירו אותי מקבוצות ווצאפ

עמוד הבית פורומים פורום פסיכולוגים לפחות 2 הסירו אותי מקבוצות ווצאפ

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #70727
    לפחות 2 הסירו אותי מקבוצות ווצאפ

    היו כמה מקרים כאלה בחודשים האחרונים וארחיב על כמה שאוכל מהם :

    – אני בחוג חברתי , שם יש מישהו שאני לא יודע מה עובר עליו בתקופה האחרונה, שלדעתי יש לו יותר מדי תעוזה והוא מתחצף ומעליב. בקבוצת הווצאפ הפרטית של החברים בחוג אני בס"ך דנתי בשאלות האם לקחת כדור שינה זה משפיל, האם ניתן בפלאפון שלי לעשות העתק הדבק של הודעה ליותר מ-5 קבוצות ווצאפ ( הוא רשם לי שעדיף בשבילי שלא בצירוף המילה " חחח " ) ושאלתי בתום לב בפרהסייה האם להעלות תמונה של מישהי עם פנים או בלי פנים בביקיני או בעירום בלא הסכמתה זו עבירה פלילית, ביקשתי רשות לשתף בקבוצת הווצאפ הזו תמונות וסרטונים של גברים בלי חולצה ובחורות בחזייה ותחתונים ועירום ולשלוח הודעות ולהקליט הקלטות בנושאים האלה, והצעתי שכל יום כל אחד משם יעלה שם מין פינה כזאת של העשרה וייעוץ בלי שכר.רק הודעתי שם שאני נועל את הפלאפון בשביל שהוא לא ייגמר לי. סיפרתי שם גם על אישה שחסמה אותי מקבוצות ווצאפ ושהיא רשמה באחת מקבוצות הווצאפ הללו שבו אני הייתי חבר שאני צריך פסיכיאטר כי רשמתי בווצאפ שלה שבשנת 2006 אצבע אחרת ברגל שלי נפגעה ולא אותה האצבע שחוויתי בה שבר קטן לפני כ – שבועיים וגם רשמתי בקבוצת הווצאפ של החוג שאני לא יודע אם היא מנהלת קבוצת הווצאפ ממנה היא העיפה אותי ושלדעתי היא " מחפשת אותי " ( = ביטוי כזה שבא להגיד שהיא עורבת לי על כל טעות שאני עושה). הבחור סיים את השיחה במילה " כמה חפרת ". הבן אדם הזה גם ככה חסם אותי בווצאפ שלו ( בגלל סיבה אחרת, לא ניכנס לזה עכשיו ) אז התרעתי למדריך החוג שאם הוא לא ידבר אל ליבו של אותו גבר כדי שיחזיר אותי לקבוצת הווצאאפ שלו אז אני לא יסלח לאותו גבר ושאם הוא ( המדריך ) לא יעשה לי את הג'סטה הזאת אותו איש יהיה מחוק אצלי ושהוא ( המדריך ) לא יבוא אליי אחר כך בטענות שאני לא מתקשר עם אותו גבר. שלחתי לו ( למדריך ) את אותה ההתכתבות ביני לבין אותו בחור, ביקשתי ממנו לשפוט האם התנהלותו של אותו בחור הגיונית ומכבדת. והוא לא מתייחס לדבריי. בינתיים גם הודעתי על ההסרה למישהו אחר שחבר בחוג ורשמתי לו שאותו איש עבר את כל גבול הטעם הטוב וגם הוא לא מתייחס. החוג מתחדש ביום שני הקרוב בערב.

    במקרה השני, מנהלת קבוצת ווצאפ ארצית אחרת הסירה אותי כי לדעתה שאלתי גם כן שאלות בנושאים שלשיטתה אינם מתאימים לתחומי הידע של הקבוצה : בנוסף לנושאים שהעליתי בקבוצת הווצאפ של החוג העליתי שם שאלות רפואיות, בנושא ייעוץ מיני והתייעצתי שם בנוגע לאיזה מצבים דורשים פסיכיאטר או אפוטרופוס. היא הסבירה לי שחברי קבוצת הווצאפ שלה התלוננו – אכן התלונות שם היו : " מגעיל ", " אנחנו לא חפץ " , אתה לא היית רוצה שיעלו תמונה אינטימית שלך " , " תחשוב לפני שאתה מדבר ! " , " אני מקווה שאתה לא אבא כי בתור עובדת ברווחה הייתי מודאגת ", " מטרידן ! " , " מביך ! " , " אלה שאלות לא נעימות ! " , " אתה מציף על שטויות ! " , " בזכותכם הוא לא ייכנס לכלא ! " ו – " אני מזועזעת ". לשיטתה של המנהלת הזו כמה פעמים חזרתי על אותן הטעויות, שזה לא מתאים שהיא צריכה להסביר לי תכופות את הכללים של קבוצת הווצאפ שלה ושבגלל שאני לא בקיא בהם , לא כמו רוב האנשים , אז מקומי לא אצלה. רשמתי לה שאני יכול לתרום , כי אני אני מאוד אלטרואיסט , לקבוצת הווצאפ שלה בכך שאפילו אעשה את הפינה בהתנדבות, ללא תמורה כספית כמובן. שאני אשתדל להתנהל כראוי ושאלתי אותה בפרטי כמה הודעות היא מצפה שאשלח ביום מול כולם ושמאוד חשוב לי המקום שלי שם. והיא לא הגיבה לדברים האלה, למרות שהיא שמרה שלא אפגע משאר חברי קבוצת הווצאפ שלה. בינתיים פניתי לשאר המנהלים של קבוצת הווצאפ הזו והוא הכניס אותי לקבוצת ווצאפ שאני לא בטוח שהיא בדיוק אותה קבוצת הווצאפ או קבוצה קצת אחרת והיא תוכל לדבר איתי בפלאפון רק במוצאי שבת.

    במקרה שלישי, העליתי בקבוצת ווצאפ אחרת את חלק מהשאלות ששאלתי במקרים הראשונים, ומישהי שעוזרת , כנראה שכר , להיכרויות רשמה שם שהיא לא מרחמת על בחורים סוטים, שאני חילוני סוטה וחסר כבוד, שחופש הביטוי בנושאי עירום ומין הוא חילוני ו"השם ירחם" והיא המשיכה לדון איתי בפרהסייה על הדקויות הזניחות בין בגד ים לתחתונים וחזייה, אז רשמתי לה שזה לא מוסיף לה כבוד. היא גררה אותי להגן על שמי הטוב ולטעון שאני לא ייתן לה לסכן את המקום שלי שם בגללה. מנהל קבוצת הווצאפ הזאת הסיר אותי ואיים שהוא יפנה למשטרה אם אתקשר אליו או אשלח לו הודעות. ובגלל אותה בחורה שמתעקשת לריב הייתי צריך לפנות למנהלת הקבוצה השנייה ולהפריע לה בחופשתה.

    מנהלת הקבוצה הארצית ( המקרה השני ) רשמה לי בפרטי שהיא שוקלת להסיר את אותה אישה שרשמה שאני צריך פסיכיאטר בגלל השבר באצבע ושניינו רשמנו אחד לשנייה שאם אני צריך פסיכיאטר זה בגלל סיבות אחרות בכלל. היא כל הזמן מייעצת לי לפנות לטיפול פסיכולוגי למרות שאני רושם לה שוב ושוב שאני לא רוצה פסיכולוג ושני אנשים משתי קבוצות ווצאפ אחרות שהזכרתי בפוסט העירו לי שככה לא אמצא בת זוג אבל שאני לא צריך עצות בטח לא כאלה שלא קשורות לחיי האהבה. כמו כן יש לציין, שאני מקפיד למחוק הודעות שאני שולח בטעות פעמיים ושאני חושב שאם משהו פלילי – זה שיתוף תמונה או סרטון של מישהי שמתפשטת או מתעלסת והיא גרה לא בחו"ל ומישהו רשם לי אבל אני לא יודע אם זה נכון שאפילו לבקש רשות לפרסם דבר כזה זה פלילי.



    תגובות תומכות שקיבלתי – היו כאלה שטענו שמדובר שאותו גבר בווצאפ של החוג הוא גועל נפש ואחרת רשמה לי שגם אותה העיפו פעם ומישהו אחר מאותה קבוצת ווצאפ שהסירו אותה ממנה שהוא בעל השפעה עזר לזה לחזור לשם.
    בינתיים רק לווצאפ של המקרה השלישי החזירו אותי.

    כמו כן לדעתי עוד יותר השתפרתי לאחרונה ואני שואל רק את המנהלים של הקבוצות של הווצאפ בפרטי על מה ניתן לרשום בקבוצות שלהן ומה ניתן לשתף שם ואני נוטה למחוק מייד הודעות שאני חושש שהן לא מתאימות או שחוזרות על עצמן !

    אני באמת לא חושב שאני צריך לעסוק בהסרות והסילוקים האלה… הזמן שלי יקר כמו של כל אחד אחר. ברור שאני לא הייתי רוצה שיפרסמו תמונה שלי עושה סקס, בעירום ואפילו כנראה בלי חולצה ( כי יש לי קצת פגמים ) , אבל לי אין אספרגר וחוץ מזה יש קבוצות ווצאפ שאני חבר בהן שכן אני מעלה דברים גם של עירום וגם של סקס , לא רק של בני אדם בבגד ים !


    ועכשיו שמתי לב שיש קבוצות שאסור בהם לפנות לאנשים בפרטי ואכן יש גם מנהלי קבוצות שמבקשים שלא יפנו אליהם בפרטי. אז במקרה של קבוצות כאלה זה לגיטימי? מה עוד אני יכול לעשות ?
    יש רק סייג אחד, הווצאפ של החוג לא היה הווצאפ הרשמי שבו גם מדריך החוג משתתף אלא רק בואי נקרע לזה " תלמידי החוג " , זה אותו הדבר כמו קבוצת ווצאפ של שחקני קבוצת כדורגל ללא המאמן שלה או קבוצת וווצאפ של שיעור מתמטיקה לא כולל המורה למתמטיקה, להפך, הרי דווקא בגלל שזו קבוצה חברתית בלבד אז ראיתי לנכון לדון בנושאים שעל התפר בין סקס לנושאים כל כך רגילים ובגלל שזו קבוצה חברתית אז גם הרבה יתעניינו בתכנים הללו במיוחד גם בגלל שאנחנו בגילאים המתאימים : הכי נמוך שם הוא כבן 20 ואחר כן בני 25, בן 26, בן 29, ואני בן ה- 34 – זה נושאים מאוד קרובים לליבנו … !!!!
    כנראה שנפלתי על אנשים חסרי סבלנות = אלו שהעיפו אותי מקבוצותיהם והם לא מקרה מייצג . לא ?
     
    כי עובדה שלאנשים אחרים כולל מנהלים של קבוצות אחרות לא היה אכפת ששאלתי אותם.. אני ממש לא חושב שזה כמו שמישהו יציע לי סקס, מה עוד שגם פה לא ביקשתי סקס מאותם אנשים.
    כאשר הכללים של קבוצת הווצאפ אינם ברורים אז אני מרגיש דחף לשאול.


    מה דעתכם על מה שרשמתי ? כמה אתם ממליצים לי הודעות לשלוח לכל קבוצת ווצאפ ביום וכמה הודעות ברצף ? 
     
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.