מזון ושתייה ללא סוכר

עמוד הבית פורומים פורום פסיכולוגים מזון ושתייה ללא סוכר

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #70729
    מזון ושתייה ללא סוכר

    חוץ מ 2-3 ארוחות בשבוע בהם אני שותה כוס שתיה מתוקה אחת כל שאר הארוחות במשך השבוע אני שותה כוס אחת של משקה ללא סוכר. יש אומרים שיש בזה חומרים מסרטנים ואני חושב שזה דווקא בריא. זה גם מאוד משתלם, בן אדם יכול לשתות 50 בקבוקי ספרייט של 1.5 ליטר ליום והוא לא ישמין. רק כאשר אני מתארח במקום בו השתייה מוגשת בחינם אני שותה אבל ממש מעט, רבע כוס חד פעמית של שתייה עם סוכר רק בשביל הטעם, רק בשביל שייפסק לי הצמא כי באותו מקום אין לצערי שתייה ללא סוכר.

    שוקולד ללא תוספת סוכר אני אוכל פעם ביומיים 7 קוביות והאישה שהייתה השמרטפית שלי כאשר הייתי ילד ועכשיו היא חברה של אמא שלי אמרה לי לאכול לכל היותר 3 קוביות, אבל אני לא מוכן לוותר.

    חלבה ללא תוספת סוכר אני גם אוכל לפעמים, אומנם יש בה את אותו מספר הקלוריות

    כמו בחלבה עם סוכר ואני בכלל לא מרגיש הבדל בטעם ומהחלבה ללא סוכר לדעתי גם אפשר לשבוע. מה שהכי מעניין בה הוא שיש בה 0.8 גרם יותר סיבים תזונתיים ל- 100 גרם מאשר בממרח החלבה עם הסוכר ובשני המוצרים הללו יש המון סיבים תזונתיים שזה דבר נפלא.

    ככה גם ראיתי היום עם הלחם ללא תוספת סוכר – יש בו פחות 11 קלוריות ל- 100 גרם ממספר הקלוריות ל- 100 גרם שיש בלחם המוגדר קל בלבד. גם פה זה קצת הפתיע אותי.

    גם בדנים 0 % שומן , סוכריות ללא סוכר, עוגת שוקולד ללא סוכר, גבינות יותר רזות ,פיתות מקמח מלא, ארטיקים ללא סוכר בטעם ריבת חלב או שוקולד ( אבל לא בטעם ווניל עוגיות – כי אפילו גלידה עם סוכר בטעם הזה אני לא אוהב ) אני לא מרגיש את ההבדל מאותם המוצרים עם הסוכר, עם הקמח הרגיל ועם יותר אחוזי שומן והם טעימים לי.

    מה שכבר אני לא מוכן לגעת בו זה גלידות ללא סוכר או דלות שומן , קפה ותה עם סוכרזית ( בקפה אני גם לא אגע עם סוכר ואגע בתה רק כאשר אהיייה חולה ), קטשופ מופחת סוכר , ממרח שוקולד ללא סוכר, עוגיות ריבה ללא סוכר או תמרים ללא סוכר ועוגת תפוחים ללא סוכר וגם פיצה ללא גלוטן כמו שיש בלנדוור ( זו אותה פיצה שאוכלים בפסח ).

    אני אוהב לגוון באוכל ולנסות מאכלים חדשים ואני הייתי רוצה לרכוש ממרח חלבה מלאה אבל אני מפחד לאהוב את זה, דבר שיגרום לי לרצות לאכול את זה שוב ושוב.

    אני גם אוהב את הפסק זמן והכיפ כיף ללא סוכר אבל קשה למצוא מקופלת ללא גלוטן !

    נראה לי התבלבלתי ובממרח החלבה עם סוכר יש יותר 0.8 גרם סיבים תזונתיים ל-100 גרם מאשר בחלבה ללא סוכר. אני אבדוק כשאחזור היום מהעבודה.

    וגם מסטיקים ללא סוכר זה לא כזה נורא.אמא שלי טוענת שהמשקאות ללא סוכר אין בהם שום דבר מסוכן לבריאות , אולי היא מסתייגת קצת רק מהשוקולד ללא סוכר ודרך אגב היא לא הבינה מה פתאום הזמנתי בלנדוור לפני כמה חודשים ( אחרי פסח האחרון ) פיצה ללא גלוטן ואכן סבלתי כשאכלתי את זה עוד בפסח האחרון. אבל היא בעצמה אוכלת את כל המאכלים ללא סוכר שציינתי חוץ מסוכריות ללא סוכר. אני גם לא זוכר מתי פעם אחרונה היה לנו בבית קטשופ ללא סוכר וממרח שוקולד ללא סוכר ( אולי לפני כ-8 שנים לכל היותר ). והיא לא רוצה שארכוש ממרח חלבה מלאה. והיא שותה את כל המשקאות ללא סוכר חוץ אולי משוקו ללא סוכר. ואני לא זוכר מתי פעם אחרונה היא שתתה חלב ללא גלוטן. אז את יכולה לתת לה קרדיט, לא ? היא בת 62.



    כלומר זה מזכיר לי שיש גם חלב ללא גלוטן.
     
    חלק מהפירות גם לא טובים לחולי סוכרת.

    לפעמים אין סוכר במאכל עטוף ואכן רשום למעלה במדבקה שיש הרבה סוכר. זה טירוף לשמו.

    שים לב שבמיץ תפוזים ללא סוכר יש 8 או 16 קלוריות ל- 100 גרם, אז איך בדיוק זה יותר בריא מseven up ללא סוכר ?

    עצות והתייחסות לדברים הללו ? איפה אתם פוגשים את המוצרים ללא סוכר בחייכם ?
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.