טסט פסיכודיאגנוסטי

עמוד הבית פורומים פורום פסיכולוגים טסט פסיכודיאגנוסטי

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #71242
    טסט פסיכודיאגנוסטי
    לד"ר 
     
    לאחר שעשיתי טסטים -פסיכודיאגנוסטים נרשם כך בפרוטוקול באנגלית :
    וצוינו המאפיינים הבאים
    תרגמתי מאנגלית לעברית :הוא נוטה לאובדנות,
    אין לו ערך לדברים, צוין דגש על מימונויות חברתית מתעניין בענייני בני גילו אך אין לו את ההבנה של הדברים,אימפולסיבי,דובר על איך שהוא חושב ומרגיש כלפי אחרים,עומד על המשמר, צוין כי הבעיות הנ"ל תורמות לקליטה טובה של ידע שנלמד כדוגמת לימודים וכו ,צויין coping -deficit, חושב שכל הזמן אנשים מנסים להכשיל אותו , וכן צויין כי הדברים הנ"ל נובעים מגורמים נוירופסיכולוגים עוד צויין כי יש לו הרבה תוכניות מתכנן הרבה תוכניות ודברים  שאלתי היא כזו על איזה בעייה או מחלה נפשית זה עלול להעיד ,הרופא ציין כי מדובר בבעייה אורגנית במוח , נזק אורגני והאם יש מחלה או בעייה אורגנית שממנה יכולים לחשוב שכל פעם מנסים להפיל את האדם בפח או להכשיל את הבנאדם והוא כל פעם מתכנן בראשו מה להגיד או עם זה בפרנויה אז הוא לא סומך על אחרים ,וחושב שהם מנסים לרמות אותו בדבר נוכונות מחשבת השווא.
     
    הטסט נערך בהיותי בן 15 אך הפרוטוקול המלא באנגלית נאבד לי ולא הספקתי לשים לב לקוד אבחנה שניתן בפרוטוקול זה ע"פ הdsm או ה-icd10.
     
    אני היום בן 25 וקורא לפעמים אצלי מחשבת שווא של קריאת מחשבות או שידור מחשבות וכל פעם שאני מנסה לדוגמא למשל שאני משודר לדוגמא לרדיו אז קניתי נגן :mp3לבדוק אם זה באמת למרות שידעתי שהסיכוי הוא אפסי ולא הגיוני, אז כל פעם מתחילות אצלי מחשבות אובסיסיביות שאולי מישהו רוצה להסיר ממני את האמת ומשדרים לדוגמא דרך משדר רדיו או אינטרנט קטעים מרדיו משידור רדיו בלי שהקול שלי יושמע שם ובכך מנסים להסתיר ממני את האמת כך שבפרנויה הזאת על כל דרך חשיבה באה חשיבה מתחקה כמעין טריק מתחקה שכזה שכל פעם אנשים יכולים לרמות אותי.
     
    כיצד זה מתקשר למאפיין בטסט הפסיכודיאגנוסטי שחושב שאנשים כל פעם מנסים להפיל אותו בפח ואיך זה מתיישב עם בעייה אורגנית ילד אורגני ,זכור לי שהרופא הסביר לי בקצרה שצד אחד במוח שלי מפותח כמו בן 50 וצד חברתי נוטה יותר לכיוון השני מנוגד ותרופה כדוגמת risperdal 1 mg בטווח שבין שנה וחצי של לקיחה אמורה לאזן בין הדברים.
     
    האם יכול להיות שמדובר בf84.5 לפי טווח גילאי זמן האבחון מאחר ונאמר כי מדובר בנזק מזערי בזמן לידה של המוח .
     
    אולם זה לא מתיישב אצלי לפי דעתי כי אני מבין קודים חברתיים ותקשורת לא מילולית.

    אודה לך אם תתיחסי בהרחבה בתשובתך אליי

    #71243
    טסט פסיכודיאגנוסטי
    שלום וברכה,

    בעיני, מה שחשוב זה לא מה שאובחן אצלך כשהיית בן 15, אלא מה שעובר עליך היום.

    ולגבי מה שעובר עליך היום, אם יש דברים שגורמים לך מצוקה רגשית, אליהם חשוב שתתייחס. ובמידה ואכן יש דבר/ים כאלה, כמו אולי מה שתיארת לגבי 'מחשבות אובסיסיביות שאולי מישהו רוצה להסיר ממך את האמת', מי שיוכל לעזור לך בכך הוא פסיכיאטר, שמתמחה בנושאים מסוג זה.

    בתקווה שעזרתי לך,

    דבי.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.